Find forstå og fang din målgruppe
v/Line Hassall Thomsen, ph.d. i TV nyheder og nyhedsproduktionskultur, journalist og medieforsker, Aarhus Universitet
En skarp pen og et blik for strategisk kommunikation. Webformidling, presse og sociale medier. Kravene til den moderne kommunikationsmedarbejder har aldrig været større, og stillingsopslagene bugner af eksempler. Du skal få ideer, kommunikere til forskellige målgrupper og styre din So-Me strategi med hård hånd. Men hvordan får du greb om det hele?
På dette forløb stiller vi skarp på den kreative kommunikatør og de fordringer, som følger med rollen. Bliv klogere på, hvordan du opbygger dit argument og puster liv i din tekst. Lær også, hvordan du kommunikerer strategisk, til websites og til forskellige målgrupper. Forløbet henvender sig til alle, der beskæftiger sig med kommunikation – hvad end du er iværksætter, professionel eller autodidakt kommunikatør.
Seminaret afholdes i samarbejde med Folkeuniversitetet Aarhus
-
Antal deltagere15
-
TypeValgfri